Privacy Policy

Recomandam citirea cu atentie a termenilor si conditiilor de mai jos. www.ovf.ro isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

Preturile contin TVA.
Fotografiile afisate au caracter orientativ.
Toate produsele prezente pe www.ovf.ro sunt valabile in limita stocului.
Echipa www.ovf.ro face toate eforturile pentru a elimina orice erori.

Produsele ofertate de vanzator sunt in general disponibile fie in in stocul propriu fie in stocul importatorului autorizat. Pentru produsele care nu sunt momentan disponibile in stoc, vanzatorul va comunica clientului un termen de livrare estimativ sau/si (dupa preferinta clientului) produse alternative, disponibile in stoc sau care pot fi aduse in stoc in intervalul dorit de client. Vanzatorul va face aceste propuneri clientului, alegerea intre aceste variante sau optiunea de anulare completa a comenzii va apartine in totalitate clientului.

Vanzatorul detine drept de proprietate intregrala si exclusiva asupra unui bun pana in momentul in care incaseaza efectiv si integral pretul cerut clientului pentru acesta. Din momentul platii integrale si definitive catre vanzator al pretului cerut clientul detine dreptul de proprietate integrala si exclusiva.

Vanzatorul nu este raspunzator pentru nici un fel de dauna de orice natura materiala, nemateriala sau corporala care ar putea rezulta din cauza unei alergii sau a utilizarii improprii ale produselor comercializate. De asemenea eventualele modificari ale produselor realizate de producator sau de catre client nu implica responsabilitatea vanzatorului in nici un fel. Toate informatiile oferite de vanzator prin site-ul www.ovf.ro sunt date cu titlu informativ si nu angajeaza responsabilitatea vanzatorului.

Informatiile personale colectate de la clienti de catre vanzator in vederea realizarii de comenzi, atat prin site-ul www.ovf.ro cat si telefonic sau prin e-mail sunt absolut necesare in vederea efectuarii comertului la distanta.

Colectarea informatiilor personale de contact, facturare si livrare sunt absolut obligatorii, aceste informatiii fiind indispensabile de vreme ce asigura informarea si punerea in posesia clientului a bunurilor comandate insotite de documente fiscale si certificate de garantie eliberate dupa caz, nominativ. Vanzatorul poate cere aceste informatii prin orice mijloc de comunicare agreat de client: telefonic, prin internet sau posta normala, informatiile cerute sunt mandatorii pentru validarea unei comenzi, vanzatorul putand refuza o comanda sau comunicarea cu un client daca informatiile furnizate de catre acesta ii trezesc suspiciuni.

Partile vor comunica in orice modalitate agreata reciproc, fie telefonic sau prin fax, prin internet sau prin posta obisnuita, curierat samd insa valoare contractuala o vor avea doar acele comunicari scrise adresate explicit partii catre care se face comunicarea.

Prezentele clauze sunt supuse exclusiv legislatiei romanesti.
Toate contestatiile de validitate, interpretare sau executie vor fi adresate doar tribunalelor competente din Bucuresti.

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE:

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. Avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: informarea potentialilor clienti cu privire la ofertele existente, obtinerea datelor de facturare, livrare si contact in cazul comenzilor, comunicarea directa, telefonic sau prin internet cu clienti sau potentiali clienti in vederea comercializarii sau a suportului postvanzare, asistenta tehnica, service.. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele cerute mandatoriu, acestea fiind necesare in scopul facturarii si livrarii produselor comandate de dumneavoastra, comunicarii cu dumneavoastra ca potential client si al acordarii asistentei post-vanzare pentru comenzile realizate. Refuzul dvs. determina incapacitatea de a onora comenzile formulate, de a raspunde la intrebarile expediate de dumneavoastra si de a va acorda asistenta in cazul in care anterior ati solicitat aceasta. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: personalului angajat al operatorului, firme de coletarie prin intermediul carora se face livrarea, departamentul nostru de contabilitate in vederea realizarii situatiilor contabile.

Politica de returnare:
Produsele achizitionate la distanta: Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului de orice natura, refuz primire etc. folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Carmen Anton – Supervisor Herbalife Romania va inapoia contravaloarea comenzii in cazul in care acestea au fost achitate de consumator, in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Conditii generale de returnare:
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Rezultatele nu reprezinta o garantie pentru toate persoanele!
Un program sănătos de control al greutăţii trebuie să includă un număr restrâns de calorii, o alimentaţie echilibrată şi activitate fizică regulată.
Herbalife recomandă ca, înainte de începerea oricărui program de control al greutăţii, să consultaţi un medic.

Toate afirmațiile privind controlul greutăţii se referă la Programul Herbalife pentru controlul greutăţii care include, printre altele, o dietă echilibrată, mişcare fizică regulată, aport zilnic de lichide corespunzător, suplimente nutritive când este cazul, şi odihnă; rezultatele individuale pot varia.